השאלה האם כדאי לתכנן את החופשה הבאה שלנו בצימר רמות היא שאלה טובה והתשובה אליה היא אחת –  ודאי. אלא אם כן אתם לא רוצים ליהנות מנופה של הכינרת. או אם אינכם רוצים לחוות חוויה מיוחדת במינה כזו שמשלבת פינוקים, פעילויות, שקט, שלוווה והרבה נוף. אם אינכם מעוניינים בכל אלה אז צימר רמות איננו התשובה בשבילכם. אולם אם אתם כן מחפשים את כל אלה אז כדאי מאוד לשקול צימר רמות. כי רק שם תזכו לחופשה ברמה אחרת.

והנה רשימה קצרה של צימרים ברמות שמומלץ מאוד לבקר בהם בחופשתכם הבאה.

  • הכי נוף שיש – צימרים אלו ברמות נבחרו לצימרים האיכותיים ביותר מטעם עיתון מערבי בשנת 2005. תוכלו להתלבט בין ארבעה צימרים מיוחדים במינם שרובם משקיפים לנופה הקסום של הכנרת. ואם אתם בחיפוש אחר צימר רמות שיכלול גם את נופיו של הגולן אז הכי נוף שיש זה הצימרים בשבילכם. בנוסף תוכלו ליהנות ממדשאות, מג'קוזי מרווח, ממטבחון מאובזר, מטלוויזיה, לוויין ומשלל פינוקים.
  • החצר המוסיקלית – זהו אחד הצימרים הכי מיוחדים שיש ואם אתם מתלבטים איזה צימר רמות כדאי לכם  לבחור ייתכן מאוד שזו התשובה בשבילכם. הקונספט הייחודי של החצר המוסיקלית יהפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. תוכלו להתלבט בין שלוש בקתות: צימר מיתר? צימר חליל? או צימר פעמון ?.כל הצימרים מעוצבים בהשראה מוסיקלית. כמו בכל צימר רמות תוכלו ליהנות מנופה של הכנרת ומנוף הרי גולן. כל הצימרים מאובזרים בטלוויזיה ולוויין, מערכת קולנוע ביתית, פינת קפה, מטבחון, מחצר מרהיבה ומרפסת, תוכלו ליהנות  מן הנוף המקיף כל עבר ומפינוקים קטנים שיהפכו את החופשה שלכם לייחודית.
Written on מרץ 12th, 2008 , כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

צימרים ברמות is proudly powered by WordPress and the Theme Adventure by Eric Schwarz
Entries (RSS) and Comments (RSS).

צימרים ברמות

צימר רמות – צימר ברמות גבוהות