מעוניינים לתכנן לעובדים יום גיבוש מפנק ומהנה אשר יראה להם כמה אתם מעריכים אותם בעבודה? מידי תקופה שחוקה ועמוסה, חשוב להוציא את העובדים ליום גיבוש חלומי, בה הם ישתחררו מעומסי העבודה הגדולים והלחוצים ומהשגרה האינטנסיבית, אותה הם חווים בעבודה ויחוו הנאה רבה ביום גיבוש מפנק וחווייתי אשר יכלול מגוון רחב מאוד של פעילויות מהנות ומגבשות אשר יחברו בין העובדים ויגבירו את שיתוף הפעולה ביניהם.

הנה רשימה קצרה של רעיונות ליום גיבוש לעובדים.

חשוב להדגיש כי יום גיבוש לצוות יוביל לכך שעובדים אשר מבחינים כי מקום העבודה משקיע בהם המון, לוקח אותם לימי גיבוש מפנקים ומהנים ונותן להם את כל המעטפת  לצרכים האישיים והמקצועיים שלהם, יגלו יותר מעורבות ואפקטיביות בעבודה ויעבדו בדרכים יותר יעילות ויותר פרודוקטיביות תוך נאמנות מלאה למקום העבודה. מאמר זה נועד לסקר עבורכם את האטרקציות השונות אותם תוכלו לתאם עבור צוות העובדים ואת היתרונות הגלומים ביום גיבוש מהנה וחווייתי.

תכנון נכון של התקציב להשקעה ביום גיבוש לעובדים

לפני שמתחילים לבחור מקום לגיבוש עובדים ולתאם מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שונות, יש צורך לקבוע תקציב מוגדר לגיבוש ולתכנן אותו לפרטי פרטים, על מנת למקסם את הגיבוש ולהשיג את מטרותיו ברמה הגבוהה ביותר. יש צורך לרדת לפרטים ולתאם את הפעילויות השונות ולהתאים אותן, לגודל התקציב על מנת לא להגיע לחריגה ממנו. יש למפות את הפעילויות השונות, את המחירים, את האוכל והשתייה ועוד מגוון רחב מאוד של הוצאות, אותן יש לקחת בחשבון רב במסגרת תכנון התקציב.

מדוע כדאי לבחור בצימר ליום הגיבוש בעבודה?

צימר הוא אחד המקומות המהנים והמפנקים ביותר ליום גיבוש בעבודה.  מדובר על מקום בו יום כייף חברה, הופך מיום רגיל ובנאלי, ליום מלא כייף, הנאה ופינוקים מכל הבא ליד. מדובר על מקום מופלא לגיבוש צוות, אשר ללא ספק יתחבר בצורה מושלמת ותיבנה מערכת של שיתופי פעולה פוריים שיקדמו את מטרות הארגון. ישנן כמה סיבות עיקריות, למה לבחור בצימר, כמקום מרכזי ומועדף וימי גיבוש בעבודה והם:

  1. נוף מקומי מרהיב – צימרים לרוב ממוקמים באזורים כפריים וגליליים. מדובר על אזורים עם נוף עוצר נשימה אשר גורם לכם להיות שקועים בו ולשחרר את כל הטרדות והלחצים העבודה בזמן שגרת העבודה העמוסה והשוחקת. מספיק מבט אחד קטן אל עבר נוף מהפנט, בכדי לרוקן את כל המחשבות בראש ולהתרכז בעיקר וליהנות מכל רגע.
  • פינוקים והנאה גדולה – צימר הוא המקום בו הנאה ופינוק נפגשים ביחד ויוצרים סינרגיה מושלמת אשר כובשת את כל העובדים שחיכו לרגע הזה של לצאת ליום גיבוש מפנק ופשוט לעזוב את כל העבודה והלחצים המתלווים אליה. צימר לרוב יכיל בתוכו מגוון רחב מאוד של פינוקים בהם ניתן למצוא בריכת שחייה מפנקת, ג'קוזי, סולחן סנוקר, עמדת מנגל, מתנפחים לבריכה ועוד, אשר ללא ספק יובילו ליצירת קשרים חברתיים ולגיבוש מושלם.
  • תנאים נוחים להיכרות – צימר הוא המקום בו נוצרים חברויות בעבודה וניתן להכיר אחד את השני לעומק ולא רק במסגרת העבודה. השקט והפסטורליה מסביב, הם התפאורה המושלמת להכיר עובדים אחרים וכך לייצר שיתופי פעולה פוריים, אשר יסייעו בהמשך במקום העבודה.

מגוון רחב של פעילויות אקסטרים ואתגרים

צימרים ממוקמים במקומות מרכזיים אשר מסביבם שלל אטרקציות מהנות במיוחד לימי גיבוש בעבודה. תוכלו ליהנות מפעילות סנפלינג אתגרית אשר תוביל לעלייה חדה באדרנלין בגוף ולתחושה מדהימה שתגרום לכם לשכוח את לחצי העבודה השוחקים. כמו כן, תוכלו ליהנות מפעילויות פיינטבול בהם תלחמו קבוצה מול קבוצה ותתגבשו בתור צוות. פעילויות נוספות ואטרקטיביות לגיבוש עובדים, הן פעילות טרקטורונים, טיולי ג'יפים, צלילה, מצנחים, סדנאות למיניהן ועוד מגוון רחב של אטרקציות אקסטרים מופלאות.

Written on יולי 26th, 2022 , כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

צימרים ברמות is proudly powered by WordPress and the Theme Adventure by Eric Schwarz
Entries (RSS) and Comments (RSS).

צימרים ברמות

צימר רמות – צימר ברמות גבוהות