הצימרים במושב רמות מוכרים מאוד ומפורסמים בעיקר בגלל שהם באמת צימרים ברמות גבוהות. שמות הצימרים יכולים לספר לכם הרבה על הצימר עצמו: קסם על ים כינרת, צימר אהבה ורומנטיקה, ועוד שמות צימרים מעניינים שמסגירים מיד את מיקומו של הצימר, הנוף הנשקף ממנו או את התחושות שתחוו בו. היישוב רמות קרוב יחסית לכינרת ובהחלט מרגישים את זה כאשר בוחרים צימר ברמות. תארו לכם: אתם יושבים בג'קוזי, שותים יין אדום, האישה שאיתכם לידכם, אש בוערת באח, ואתם משקיפים אל הכינרת.

כמו כל דבר טוב/איכותי/רומנטי בחיים, על איכות טובה משלמים, וברור שאם תרצו נוף לכינרת- תצטרכו לשלם יותר. אם ישעמם לכם מדי בצימר, תמיד תוכלו לצאת לטיול טרקטורונים באזור, לרדת ולטבול בכינרת, לצאת לטבע ולעשות על האש או לחפש אטרקציות נוספות באזור. אז יש הרבה צימרים ברמות, מכל מיני סוגים שונים, לאנשים שונים, אז איך תדעו איזה צימר ברמות הכי מתאים לכם? כאן באתר אנו נערוך סקירה של כל הצימרים ברמות, ונוכל לומר לכם די בוודאות אלו צימרים הם ברמות גבוהות, ואילו צימרים נמצאים במושב רמות.

עוד דבר אחד, קטן וחשוב. כאשר אתם בוחרים צימר, כל צימר, לאו דווקא ברמות, שימו לב למחירים ועל פי מה הם נקבעים. אחד הדברים שהכי משפיע על מחירו של צימר הוא באיזה יום בשבוע אתם מתכוונים להתאכסן.

אם תבחרו לנפוש בסוף השבוע- תשלמו הרבה יותר מאשר מישהו שנופש באמצע השבוע. אני לא יודע מה איתכם, אני לא מוצא סיבה באמת טובה לנפוש בסוף השבוע. דבר שני שמשפיע מאוד על מחירו של צימר הוא מזג האוויר. כאשר מאוד חם- כולם רוצים לצאת לנופש ומשלמים יותר. כאשר מאוד קר- כל הבחורות (יסלחו לי) רוצות להתכרבל ליד האח, ולכן תשלמו יותר על הרומנטיקה.

אני טיפוס של אמצע, אני בעד לנפוש באפריל באמצע השבוע. גם משלם פחות, גם נהנה מפריחה וגם יכול לצאת לטיול טקטורונים. אז בפעם הבאה שהאישה רוצה לצאת לחופשה עם צימר ברמות גבוהות, קח אותה למושב רמות, אם הצימר לא יהיה משהו- תגיד שהטעו אותך (ותתפלל שזה יעבוד).

Written on מרץ 12th, 2008 , כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

צימרים ברמות is proudly powered by WordPress and the Theme Adventure by Eric Schwarz
Entries (RSS) and Comments (RSS).

צימרים ברמות

צימר רמות – צימר ברמות גבוהות